Deep work

Základním stavebním kamenem tohoto cvičení je učení jing & jang, učení pěti elementů (země, dřevo, oheň, kov a voda) a jejich rozdílných energií. Ale nečekejte žádné klidné cvičení…

Speciální dynamický program v sobě spojuje prvky jógy, pilates, kardio cvičení i uvolňovacích cviků. Díky pravidelnému cvičení deep work si zpevníte postavu, protáhnete svaly, ale také zlepšíte svůj kardiovaskulární systém.

Cvičí se na rytmickou hudbu, trénink probíhá ve skupině, naboso. V první fázi provádíte dechová cvičení, následuje cvičení na protažení svalů, posilování, pak krátké, ale velmi rychlé a intenzivní kardio cvičení, které nastartuje váš metabolismus a nastaví spalování. Končí se uvolňovacím cvičením, vydýcháním, relaxací.

Skvělé na tomto cvičení je, že vás kompletně zbaví stresu. Deep work je vhodný i pro začátečníky.

Fitness yoga

Je stále jóga a při cvičení tedy vycházíme ze základních jógových pozic/ásán, jsme extrémně zaměřeni na správné provedení techniky s cílem dosáhnout maximálních výsledků.

Celkově dynamická lekce začíná krátkým soustředěním na dýchání, pokračuje tréninkem rovnovážných pozic, po zklidnění je totiž udržet rovnováhu snadnější a pozice jsou efektivnější. Pozdravy slunce mohou, ale nemusí být součástí lekce. Slouží nám k rychlejšímu zahřátí a celkové přípravě na další pozice, které trénují naše svalové napětí a svalovou sílu. Jóga je fenomenální v tom, že v ásaně můžeme posilovat a zároveň protahovat. Když k tomu ještě musíme držet rovnováhu, komplexně a hlavně intenzivně procvičujeme celé tělo, pálíme hodně kalorií a svaly se díky tomu tvarují do štíhlé a dlouhé, elegantní  podoby. Jsou navíc pružné a my tím získáváme pocit lehkosti.

Na závěr lekce řadíme také klasické pozice „obrácené“ (například svíčka) v jejich jednoduché podobě. Mají výrazné účinky na tělo i mysl. Jsou vynikající na posílení práce našeho srdce a bránice, což je hlavní nádechový sval. Také působí proti únavě nohou. Ukončujeme krátkým zklidněním v pozici „mrtvého těla“.

Při lekci se vyplavují endorfiny, hormony štěstí, takže dobrá nálada je zaručena 🙂

TRX for yoga

Už víme, že cvičení na TRX závěsném systému , zkráceně Total -body Resistence Exercise, je efektivní pro pohyby s vahou vlastního těla. Napadlo by nás ale, že se TRX systém dá využít také při praktikování jógy?

Lekce TRX for YOGA dá vašemu cvičení nové rozměry. Nastává konec trápení při zkrácených svalech a nedostatku síly například typu „vrána“ či nedostatek odvahy na stoj na hlavě. Závěsný systém TRX nám cviky nejen ulehčí, ale dokonce pomůže zvládnout správnou techniku provedení cviku/ásán/. Lekce není zaměřena pouze na protažení, obsahuje spoustu výpadů, vzporů a jiných silových cviků, které známe z klasických lekcí TRX a funkčních tréninků, o kterých možná nevíme, že také vycházejí z tradiční jógy.

Pro koho je lekce určena

Zacvičit si může přijít každý, kdo má rád klidnou hudbu, potřebuje se protáhnout a zároveň si dát do těla.  Je vhodná pro lidi přetížené stresem, ale i pro výkonnostní sportovce. Pro lidi, kteří si chtějí zacvičit jógu atraktivní formou nebo jsou unaveni intenzivním trénováním ve vysoké tepové frekvenci.

  • je vhodná pro každého
  • je dobrým kompenzačním tréninkem
  • trénuje flexibilitu a svalovou sílu
  • rozvíjí koordinaci pohybu
  • trénuje rovnováhu zapojením stabilizátorů trupu
  • odbourává bolesti nejen v zádech
  • uvolňuje svalové napětí a následně navyšuje pocit pohody

připraví tělo pro jakýkoliv sport a aktivitu

Yogalates

Nový styl cvičení, který kombinuje tisíciletím prověřenou jógu a desetiletím oblíbený Pilates. Zaměřuje se na posílení středu těla, hlubokého zádového svalstva, zlepšení stability trupu a koordinaci pohybu. Jeho cílem je dosažení zdravého, pružného a zároveň posíleného těla.

Pilates

Cvičební metoda, která zpevňuje břišní, zádové a hýžďové svalstvo, stabilizátory trupu a také drobné svaly, které při běžném cvičení nejsou zapojovány.

Rozvíjí sílu, rovnováhu, koordinaci, pružnost a zaměřuje se na správné dýchání. Zlepšuje držení těla, odbourává bolesti zad, je vhodné jako doplňující cvičení při rehabilitaci. Je také vhodnou prevencí před zraněním a osteoporózou.

Pilates magic circle

Nová cvičební metoda Pilates s pomůckou nazývanou „kouzelný kruh“ pomáhá perfektně propracovat svaly celého těla.

Viditelné a poměrně rychlé výsledky tohoto cvičení zaznamenáte na pažích (a to i na jejich zadní straně), na svalech dekoltu, problematických partiích horní části zad, na nohou, efektivně vytvarujete vnitřní strany stehen i boky.