Tento trénink na stacionárním kole má filozofii, školící systém a skvělé instruktory, kteří přizpůsobí lekci tak, aby se líbila a byla přístupná široké veřejnosti. Program Schwinn cycling přináší neustálé novinky ze světa profesionálních cyklistů a přenáší je zvládnutelnou formou do lekcí. Mezi Schwinn cycling Master instruktory patří i závodníci Tour de France. Školící program je veden zahraničními lektory a profesionálními trenéry cyklistických týmů. Ze všech indoor cycling programů má Schwinn Cycling největší procento lektorů, kteří se účastní pokračujících školení a nevyučují jen na základě prvotního víkendového kurzu.

 Je známo, že pravidelná kardiovaskulární činnost přispívá ke zlepšení celkového zdravotního stavu. Dobře zvolené cvičení pomáhá zvyšovat odolnost vůči stresu, zlepšuje krevní tlak a celkově posiluje kardiovaskulární systém. Indoor cycling je výbornou alternativou náročných aerobních aktivit. Pohyb je pro člověka a jeho tělo prospěšný v každém věku, proto je také indoor cycling jednou z možností vhodnou pro každého.

Lekce programu Schwinn cycling jsou uspořádány tak, aby simulovaly terén a situace podobné jízdě na kole venku. Některé pohyby a pozice zahrnují roviny, vyvýšení kopců, sprinty a intervalové tréninky, dokonce mohou simulovat i závod. Dobře vyškolený instruktor využívá hudbu, motivaci, vizualizaci a vede své studenty tak, aby jejich výkon odpovídal jejich fyzické kondici a osobním cílům.

Typy lekcí a tréninkové zóny jsou rozvrstveny tak, aby cvičení bylo pro účastníky zábavné a efektivní. Můžete vyzkoušet 8 různých typů lekcí, které se liší intenzitou, terénem, hudbou a zejména zaměřením na konkrétní tréninkový cíl. Neváhejte je vyzkoušet. Naši instruktoři se starají o to, aby se tréninky střídaly a tělo se zatěžovalo různými způsoby a aby váš individuální trénink byl efektivní.

  • Nízká vytrvalost – Low End Endurance LEE

65%-75% maximální tepové frekvence, zaměřeno na spalování tuků, posílení imunitního systému a základní vytrvalost. Nechte se unést touto plynulou klidnou jízdou převážně po rovině. Tato hodina je vhodná pro všechny úrovně a je speciálně zaměřená na spalování tuků.

  • Vysoká vytrvalost – High End Endurance HEE

75%-85% maximální tepové frekvence, zaměřeno na zlepšení kardiovaskulárního systému. Různorodý terén a vyšší intenzita zajišťují rozmanitost této hodiny. Měli byste najít více náročnějších rovin a možná i několik kopců, zde záleží na kreativitě lektora. Lekce zlepšuje práci těla při středním až vyšším zatížení a učí tělo lépe dodávat kyslík k pracujícím svalům.

  • FARTLEK – Hra

65% – 85% maximální tepové frekvence, kombinace hodin nízké a vysoké vytrvalosti, zaměřeno na spalování tuků a zlepšení kardiovaskulárního systému. Tato lekce vás naučí hrát si s rytmem, tepovou frekvencí i odporem. Nemá pevně daný profil, záleží zde na výběru lektora, má charakter nepravidelně se střídajících intervalů. 

  • Kopec – HILL

75%-85% maximální tepové frekvence, práce na kardiovaskulárním rozvoji, specifické svalové síle a svalové vytrvalosti. Hlavní část hodiny je kopcovitý terén, který dokonale posílí vaše dolní končetiny.

  • Extenzivní interval – Extensive Interval

65%-85% maximální tepové frekvence, zvyšuje se anaerobní práh a maximální kapacita plic. Užijte si tuto intervalovou lekci – čekají vás náročné úseky proložené kratším odpočinkem a regenerací. Tato lekce má jasně daná pravidla a náročné úseky se pohybují od 3 do 8 minut, regenerační úseky pak tvoří polovinu doby intervalu.

  • Intenzivní interval – Intensive Interval

65% – 90/95% maximální tepové frekvence, intervalový trénink pro pokročilé klienty, je nutno se na něj systematicky připravit a není určen pro začátečníky! Velmi náročné úseky jsou opět prostřídány regenerační jízdou, ale dostáváme se až na 95% svého maxima. Tělo zde pracuje na toleranci vůči laktátu.

  • Competition / Challenge

Závod  / Výzva 80% a více maximální tepové frekvence
Opět hodina speciálně připravená pro pravidelné účastníky Schwinn Cycling lekcí. Je třeba mít velkou motivaci a chuť otestovat své limity. Lekce není tréninkem, ale skutečnou simulací venkovního závodu. Instruktor silně motivuje své klienty, aby překročili vlastní limity.

  • Regenerace – Recovery

Regenerační hodina, kde se pohybujeme do 5% maximální tepové frekvence. Tato lekce je určena pro rychlejší regeneraci a počátky tréninku po nemoci, zranění či po náročném závodě. Je vhodná na zařazení po ránu nebo v kombinaci s náročným tréninkem, který regeneraci předchází (např. Kopec + regenerace, závod + regenerace…)

Schwinn Cycling