Indoor cycling

Trénink probíhající na stacionárním kole za doprovodu hudby a pod vedením zkušeného certifikovaného lektora. Může být veden komplexně na zvýšení fyzické kondice nebo mohou tréninky probíhat se speciálním zaměřením na spalování tuků, posílení kardiovaskulárního systému, zvýšení vytrvalosti či svalové síly. Tréninky mohou být i přípravou na závod.

Lekce u nás probíhají v netradičních industriálních prostorách, v sále pro INDOOR CYCLING máme 19 nejmodernějších kol značky STAR TRAC, které představují špičku na trhu. Díky své stabilitě, možnosti nastavení přesného posedu a citlivého řešení brzdového systému umožňují klientům dokonalý pocit z jízdy.

Kola Star Trac disponují:

  • speciálním patentem chráněným tvarem řídítek   výškově nastavitelnými řídítky
  • ergonomickým sedlem, umožňujícím nastavení ve dvou rovinách
  • pedály s klipsnami pro bezpečné uchycení nohy
  • nastavitelnou zátěží a brzdou * stabilním rámem
  • silným setrvačníkem, navozujícím pocit z jízdy na opravdovém kole

Schwinn cycling

Tento trénink na stacionárním kole má filozofii, školící systém a skvělé instruktory, kteří přizpůsobí lekci tak, aby se líbila a byla přístupná široké veřejnosti. Program Schwinn cycling přináší neustálé novinky ze světa profesionálních cyklistů a přenáší je zvládnutelnou formou do lekcí. Mezi Schwinn cycling Master instruktory patří i závodníci Tour de France. Školící program je veden zahraničními lektory a profesionálními trenéry cyklistických týmů. Ze všech indoor cycling programů má Schwinn Cycling největší procento lektorů, kteří se účastní pokračujících školení a nevyučují jen na základě prvotního víkendového kurzu.

 Je známo, že pravidelná kardiovaskulární činnost přispívá ke zlepšení celkového zdravotního stavu. Dobře zvolené cvičení pomáhá zvyšovat odolnost vůči stresu, zlepšuje krevní tlak a celkově posiluje kardiovaskulární systém. Indoor cycling je výbornou alternativou náročných aerobních aktivit. Pohyb je pro člověka a jeho tělo prospěšný v každém věku, proto je také indoor cycling jednou z možností vhodnou pro každého.

Lekce programu Schwinn cycling jsou uspořádány tak, aby simulovaly terén a situace podobné jízdě na kole venku. Některé pohyby a pozice zahrnují roviny, vyvýšení kopců, sprinty a intervalové tréninky, dokonce mohou simulovat i závod. Dobře vyškolený instruktor využívá hudbu, motivaci, vizualizaci a vede své studenty tak, aby jejich výkon odpovídal jejich fyzické kondici a osobním cílům.

Typy lekcí a tréninkové zóny jsou rozvrstveny tak, aby cvičení bylo pro účastníky zábavné a efektivní. Můžete vyzkoušet 8 různých typů lekcí, které se liší intenzitou, terénem, hudbou a zejména zaměřením na konkrétní tréninkový cíl. Neváhejte je vyzkoušet. Naši instruktoři se starají o to, aby se tréninky střídaly a tělo se zatěžovalo různými způsoby a aby váš individuální trénink byl efektivní.

  • Nízká vytrvalost – Low End Endurance LEE

65%-75% maximální tepové frekvence, zaměřeno na spalování tuků, posílení imunitního systému a základní vytrvalost. Nechte se unést touto plynulou klidnou jízdou převážně po rovině. Tato hodina je vhodná pro všechny úrovně a je speciálně zaměřená na spalování tuků.

  • Vysoká vytrvalost – High End Endurance HEE

75%-85% maximální tepové frekvence, zaměřeno na zlepšení kardiovaskulárního systému. Různorodý terén a vyšší intenzita zajišťují rozmanitost této hodiny. Měli byste najít více náročnějších rovin a možná i několik kopců, zde záleží na kreativitě lektora. Lekce zlepšuje práci těla při středním až vyšším zatížení a učí tělo lépe dodávat kyslík k pracujícím svalům.

  • FARTLEK – Hra

65% – 85% maximální tepové frekvence, kombinace hodin nízké a vysoké vytrvalosti, zaměřeno na spalování tuků a zlepšení kardiovaskulárního systému. Tato lekce vás naučí hrát si s rytmem, tepovou frekvencí i odporem. Nemá pevně daný profil, záleží zde na výběru lektora, má charakter nepravidelně se střídajících intervalů. 

  • Kopec – HILL

75%-85% maximální tepové frekvence, práce na kardiovaskulárním rozvoji, specifické svalové síle a svalové vytrvalosti. Hlavní část hodiny je kopcovitý terén, který dokonale posílí vaše dolní končetiny.

  • Extenzivní interval – Extensive Interval

65%-85% maximální tepové frekvence, zvyšuje se anaerobní práh a maximální kapacita plic. Užijte si tuto intervalovou lekci – čekají vás náročné úseky proložené kratším odpočinkem a regenerací. Tato lekce má jasně daná pravidla a náročné úseky se pohybují od 3 do 8 minut, regenerační úseky pak tvoří polovinu doby intervalu.

  • Intenzivní interval – Intensive Interval

65% – 90/95% maximální tepové frekvence, intervalový trénink pro pokročilé klienty, je nutno se na něj systematicky připravit a není určen pro začátečníky! Velmi náročné úseky jsou opět prostřídány regenerační jízdou, ale dostáváme se až na 95% svého maxima. Tělo zde pracuje na toleranci vůči laktátu.

  • Competition / Challenge

Závod  / Výzva 80% a více maximální tepové frekvence
Opět hodina speciálně připravená pro pravidelné účastníky Schwinn Cycling lekcí. Je třeba mít velkou motivaci a chuť otestovat své limity. Lekce není tréninkem, ale skutečnou simulací venkovního závodu. Instruktor silně motivuje své klienty, aby překročili vlastní limity.

  • Regenerace – Recovery

Regenerační hodina, kde se pohybujeme do 5% maximální tepové frekvence. Tato lekce je určena pro rychlejší regeneraci a počátky tréninku po nemoci, zranění či po náročném závodě. Je vhodná na zařazení po ránu nebo v kombinaci s náročným tréninkem, který regeneraci předchází (např. Kopec + regenerace, závod + regenerace…)