Bosu core

Bosu je balanční pomůcka využívaná v rehabilitaci a po zraněních, ale je také velmi vhodná pro zvyšování intenzity tréninkového režimu. Efektivně pomáhá při procvičení celého těla.

V lekci Bosu Core zpevníte nejen hluboké svaly břišní a zádové, ale také hýždě, svaly na pažích a nohou. Navíc zlepšíte koordinaci pohybu. Zpevněný střed těla následně pomůže i odstranit případné bolesti zad, takže lekce je vhodná pro každého. Není důležité, jestli jste začátečník anebo vrcholový sportovec. Vaše postava při pravidelném cvičení získá pevné a štíhlé svaly a správné držení těla. Díky cílenému rozvoji vytrvalosti a síly středu těla se rychle zvyšuje obratnost, schopnost rychlejšího odrazu,odolnost a schopnost rychle reagovat např. při pádu, uklouznutí.

Cvičení se řadí mezi pomalejší formy tréninku s cílem funkčně a individuálně působit na potřeby každého z vás.

Core traninig

Efektivní dynamické cvičení zaměřené na posílení středu těla, kde se nachází pohybové centrum.

Vedle posílení břišních svalů, stabilizátorů trupu, svalů zádových i hýžďových, obsahuje toto cviční komplexní cviky (se zapojením celého těla) rozvíjející koordinaci pohybu a rovnováhu. Tím dokáže připravit tělo ke správnému pohybu v každodenních činnostech a navíc dokáže zlepšit sportovní výkony například v běhu, cyklistice, raketových sportech, gymnastice a dalších sportech s důrazem na výbušnost.

Cross gym

Lekce Cross gym probíhá v našem prostředním patře, ve volném prostoru posilovny. Je zaměřená na trénink kondice, jejím cílem je tedy komplexně procvičit celé tělo a zlepšit fyzickou zdatnost, zpevnit a vyrýsovat tělo.

V podstatě jde o zdokonalenou metodu kruhového tréninku, vylepšenou o přítahy, shyby, angličáky a výstupy nebo výskoky na plyobox, což je speciální pomůcka, určená pro trénink síly a výbušnosti. Nejvíce převažují cviky se zátěží vlastního těla, ale hodně se používají i činky, kettlebelly, švihadla a medicinbaly.

Cvičení se skládá z prvků atletiky, vzpírání, veslování a gymnastiky.

Jestli na sobě chcete máknout anebo posunout své hranice, přijďte na Cross gym. Změnu uvidíte hned po pár lekcích.

Kruhový trénink

Kruhový trénink je intenzivní intervalové cvičení, při kterém se na jednotlivých stanovištích procvičí celé tělo. Základní intervalem je 40 sekund, po kterých následuje krátká (10-15 vteřinová) pauza na přesun k dalšímu stanovišti. Cviky na stanovištích jsou voleny tak, aby se procvičovaly vždy jiné svalová partie. Je to komplexní trénink rozvíjející svalovou sílu, výbušnost i pružnost.

Kruhový trénink je vhodný pro začátečníky i pokročilé.

Tabata training

Velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při které se zvyšuje fyzická kondice i síla zároveň. Získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky. Jeden cvik na svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je při tomto cvičení časování. Každou sérii cvičíme 20 vteřin a následuje pouhých 10 vteřin odpočinku.

Tabata trénink je podle posledních studií jednou nejlepších technik, při které jsou spalovány tuky cvičením.

FLOWIN®

Moderní tréninkový systém pocházející ze Švédska, který byl vyvinut v prostředí vrcholových desetibojařů. FLOWIN® dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Při cvičení se využívá jen hmotnost vlastního těla.

FLOWIN® je cvičební nástroj a tréninkový koncept zároveň. Skládá se z velké desky (tréninkové plochy) a sady malých podložek pro ruce, nohy, kolena a lokty. V tréninku se využívá pouze hmotnost vlastního těla působící jako přirozený odpor. Cviky mají charakter koncentrovaných skluzových pohybů, které se vykonávají pomocí tření podložek o tréninkovou plochu. Intenzita zátěže odpovídá hmotnosti těla a tlaku, který je při cvičení vyvíjen. Hlavním úkolem rozvoj kondičních schopností a vyrovnávání dysbalancí.

Pokud chcete pracovat na rozvoji své kondice, fyzické síly a na vlastních dysbalancích bez použití závaží, ale pouze s vahou vlastního těla, tento trénink je právě pro vás!

TRX

Total-Body Resistance Exercise (cviky pro zatížení celého těla)

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Lekce na závěsném systému TRX nám umožňuje v těchto rovinách trénovat a získané pohybové návyky pak přenášet do každodenního života.
Svalová hmota se aktivuje rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Po celou dobu cvičení na TRX je vždy cvičeno pouze s váhou vlastního těla a to ve všech třech rovinách pohybu, což je nejoptimálnější pro komplexní uplatnění pravidel funkčního tréninku. Intenzitu lze však také zvýšit či snížit změnou postoje cvičence oproti závěsnému bodu. Je neuvěřitelné jak posunutí těla o pouhých pár centimetrů změní intenzitu prováděného prvku. V každý okamžik či po každém opakování si lze intenzitu velmi snadno přenastavit. Čím jsme níže pod závěsným bodem, tím se intenzita zvyšuje a naopak. Nejlepší intenzita je taková, abychom vnímali, že posledních pár opakování je prováděno téměř do úplného vyčerpání svalové síly.

TRX byl vyvinut americkými vojenskými, speciálními jednotkami, kteří TRX hojně využívají při svých trénincích na svých základnách i mimo ně. TRX procvičí nejen svalové partie, které jste zvyklí procvičovat při svých trénincích, ale zejména zapojí svaly o kterých jste doposud nevěděli. Při provádění každého cviku je maximálně aktivováno stabilizační svalstvo a jsou zachovány všechna pravidla funkčního tréninku.